sexta-feira, 11 de janeiro de 2008

Parabéns

Desde a Assembleia de Mulheres do Condado queremos mostrar a nossa mais sincera solidariedade com a vizinha de Mondariz que com grande coragem logrou fugir de umha morte anunciada.
Sabemos que de nom ser pola firme decisom amossada a notícia ia ter um final muito distinto. Passaria a ser a primeira mulher assassinada em maos de um homem na Galiza de este 2008 reçem estreado.

Embora queremos manifestar a nossa denúncia pública pola falta de eficácia das leis de proteçom a mulheres vítimas de maus tratos que mais umha vez constrastadas com a realidade ficam desmascaradas, deixando bem a vista as verdadeiras intençons dos partidos políticos institucionalizados, sejam da cor que sejam, à hora de combater umha duríssima realidade que afecta em concreto à metade da populaçom que conformamos as mulheres.

Nem umha denúncia de sequestro a ponta de pistola só 20 dias antes da tentativa de assassinato puido impedir a impunidade da que gozou Roman C.G até ver frustados os seus planos homicidas pola valentia e destreza dissuassória de esta mulher.

Congratulamo-nos pois de que haja como esta mulheres-exemplo de que a melhor defesa contra o patriarcado reside em nós mesmas e que baixar a guarda acreditando nas supostas soluçons que ofertam as chamadas leis contra a violência machista nom passam de ser meros cantos de sereias.

Assembleia de Mulheres do Condado
Ponte Areias a 11 de Janerio de 2008