Falhado o VI Certame Literário feminista do Condado
O júri, composto por Mª Xesus Suárez Nuñez (Professora de secundária no IES Val do Tea de Ponte Areias), Ana Mariño Álvarez (Professora de primária no CPI Curros Enriquez, Paços de Borbem) e Ilduara Medranho Gonçales (em representaçom da Assembleia de Mulheres do Condado ), após avaliar os diferentes trabalhos presentados no VI Certame Literário Feminista do Condado, acordam dividir o prémio em dous accesits de 100 € respectivamente.
O trabalho intitulado “Doce poemas do ano cero” de Marisa Iglesias Méndez, de Bornetas e “Zaira” de Andrea González Rodríguez,de Ponte Areias
resultárom ganhadores.
resultárom ganhadores.
A entrega dos prémios terá lugar no Local Social Baiuca Vermelha o Sábado 7 de Novembro a partir das 20 h. De AMC nom só queremos parabenizar as duas ganhadoras, também agradecer o esforço realizado polo resto dos trabalhos apresentados.
A confiança depositada no único Certame Literário Feminista existente a dia de hoje na Galiza, autogerido por umha organizaçom de mulheres, som os melhores aços para continuarmos com a iniciativa e começarmos a preparar a ediçom de 2010.