Acçom unitária do feminismo galego
Sábado 28 de Novembro saia às ruas de Compostela a Rede Feminista Galega na sua primeira acçom pública. O motivo, umha das vindicaçons históricas das feministas: 25 Novembro, dia internacional contra o terrorismo machista.
A Assembleia de Mulheres do Condado decidimos este ano juntarmos forças com diferentes organizaçons e mulheres feministas do país, pois ainda que nom esquecemos a nossa luita no Condado achamos que é necessária a uniom para fazer-nos ouvir.
Umha cadeia de perto de 60 mulheres com cartazes alusivos às violências que diariamente sofremos e um outro grupo "armado" de sachos e fouces acompanhados com pandeiros e pandeiretas denunciárom na rua a violência machista.
A continuaçom reproducimos o texto distribuido.
Dia contra a violência machista
Passar dum “cala” ou dum “tu nom sabes de que estás a falar” a umha agressom física, é só um degrau na escalada da violência machista que, muitas vezes, passa despercebido.
Porque as mortes nom se produzem de súpeto, porque antes de umha mulher ser assassinada produzem-se pequenas mortes todos os dias:
a morte nas escolas: silenciando o papel da mulher na história…
a morte laboral: quando continuamos a cobrar menos polo mesmo trabalho…
a morte na família: educando-nos no eterno papel de cuidadoras, como maes, esposas ou filhas…
a morte sexual: negando-nos o nosso próprio prazer, convertendo-nos em meros objectos reprodutores…
a morte a partir dos fundamentalismos religiosos: quando todos e cada um dos seus credos subordinam as mulheres ao homem…
Por iso estamos hoje na rua, por todas essas pequenas grandes mortes, por todas as mulheres assassinadas, porque já estamos fartas!!!!