quarta-feira, 12 de janeiro de 2011

Editado Volume II do CD Orgulho de sermos mulheres













A música é totalmente nociva para a modéstia que corresponte ao sexo feminino, porque se distraem das funçons e ocupaçons que lhe correspondem. Sob nengum pretexto devem aprender música ou tocar nengum instrumento músical”.


Édito do Papa Inocêncio IX. 1686.


Depois destas palavras, podemos ententer porque nomes de compositoras como Hildegard de Bingen, Francesca Caccini, Nannel Mozart ou Maria Teresa Von Paradis entre muitas outras, som praticamente desconhecidas por nós.


Tal como no trabalho, na ciência, na filosofía ou na literatura, também na música fomos silenciadas e ocultadas polo androcentrismo presente na construçom da denominada História Universal. As capacidades intelectuais e artísticas das nossas predecessoras musicais fôrom negadas e desprezadas pola misoginia dos cánons culturais.


De AMC prentendemos contribuir para a visibilizaçom das mulheres em todos os ámbitos da vida privada e pública. Sabemos que a música é umha das ferramentas que possuímos para nos fazermos ouvir. No nosso idioma e também em outros, diferentes vozes seguem berrando, com doçura e raiva, o direito a vivermos como nós quigermos viver, sem termos que dar nem um passo atrás nas pequenas conquistas atingidas.


Dezembro 2010