sábado, 30 de junho de 2012

Na rua contra a violência machista

Este sábado, mulheres de AMC, saimos à rua para manifestar o nosso rejeitamento ante o último caso de assassinato machista na Galiza.
De seguido reproduzimos o conteúdo do panfleto repartido entre centenas de mulheres.

Chamáva-se Íria. Mulher valente. Esta jovem de Narom de 28 anos já denunciara em várias ocasions ao seu excompanheiro, Oscar, o mesmo que com umha ordem de afastamento em vigor, a assassinava em plena luz do día. A vizinhança era conhecedora do assédio ao que era submetida Íria nos últimos días e é provável que souberam também de conflitos na relaçom.

Nom podemos aguardar a que o estado e as súas forças repressivas solucionem o problema. Som muitos os interesses ocultos na atual opressom das mulheres. Explorar a mais da metade da populaçom e mante-la calada contribue à perpetuar o poder patriarcal e capitalista.

A solidariedade junto coa consciência crítica e feminista som as peças fundamentais para abordar a violência machista de maneira estrutural.

Desde a AMC chamamos a todas as mulheres do Condado a organizar-se e tomar conciência para ser apoio e voz das que forom e som silenciadas polo seu inimigo principal.