quarta-feira, 23 de janeiro de 2013

A Assembleia de Mulheres do Condado chama a secundar a convocatória do Bloco Laranja



Desde a Assembleia de Mulheres do Condado queremos comunicar o nosso apoio e participaçom na convocatória feita polo Bloco Laranja (convocatória realizada primeiramente pola plataforma "Queremos Galego"), acudindo pois à manifestaçom que terá lugar o vindouro domingo, dia 27 de janeiro, nas ruas compostelanas.
Com a nossa participaçom queremos somar-nos à luita de tantos outros coletivos, organizaçons e pessoas em contra da espanholizaçom que sofre o povo galego, pola proteçom e promoçom da nossa língua.
Para realizar com sucesso esta tarefa, sabemos que o ponto de inflexom é a aceitaçom da grafia histórica própria do galego: a galego-portuguesa, e fugir de formas híbridas entre o galego e o espanhol que deturpam dia após dia o nosso idioma.
Porque o galego tem de estar nas aulas, nos jogos, nos bares, no trabalho, nos jornais, nos filmes, na rua... e em qualquer casa e recuncho da Galiza, o domingo todas juntaremos as nossas vozes e a nossa força no Bloco Laranja berrando na única língua da Galiza: o galego!

A seguir penduramos a ligaçom com o manifesto íntegro do Bloco Laranja: