quarta-feira, 29 de julho de 2009

Multas por defender os direitos das mulheres


Após a nossa oposiçom à presência do autocarro do grupo integrista "Derecho a Vivir", empregado para a recolha de assinaturas em contra dos direitos das mulheres, como é a decissom de abortar ou nom, o passado 27 de Maio em Vigo, vimos de ter confirmaçom das notificaçons da Subdelegaçom do Governo espanhol em Ponte Vedra, encabeçado por Delfin Fernandez, de multas por "contra-manifestaçom" e desobediência as forças represivas.

Até o momento temos constáncia de que aló menos fôrom três as mulheres que já recibirom a notificaçom de multas da quantidade de 300 euros.

Polo que desde a Assembleia de Mulheres do Condado queremos manifestar a nossa repulsa as iniciativas do governo espanhol por acosar e penalizar as mulheres que ali exerciam o seu direito de expressom.

Umha vez mais fazemos nossas as legendas históricas feministas, e recordamos a Delfin Fernández , a Igreja Católica e a todas as vozes reaccionárias que intentam silenciar as nossas e invisibilizar os nossos direitos, que somos nós, as mulheres, as únicas que temos direito a decidir sobre o nosso corpo.

AVANTE A LUITA DAS MULHERES!
NÓS PARIMOS, NÓS DECIDIMOS!