domingo, 9 de agosto de 2009

Torneio 24 h futebol de salom Salvaterra: e a AMC com o desporto feminino

Por quarto ano consecutivo, realizou-se o Torneio de Futebol de Salom de Salvaterra, campeonato que aumentou a participaçom de equipas femininas ano após ano, contando neste último evento com cinco, três mais que a primeira vez que foi disputado. A organizaçom formada por Roberto (Cacho), Noa, Santi, Tónio e Begoña está realmente contente com a grande participaçom das mulheres em um campeonato como este, sendo umha realidade social que o futebol é um desporto marcado por e para homens, e esperam que em seguintes anos o número de equipas formadas por mulheres vaia em aumento.

O Campeonato contou com umha final masculina em que a equipa ganhadora "Cafeteria A Costa" jogou contra "Charango", com umha ajustada final de 4-3.

O torneio feminino contou com umha equipa claramente vencedora desde o principio, "As Compinches", ganhando todos os jogos disputados, dos quais cabe destacar o 5-0 contra "Charango" e o 7-1 contra "K-idea". Tanto a organizaçom como a Assembleia de Mulheres do Condado queremos destacar a grande desportividade entre as mulheres e o maioritário público com que contarom todos os jogos.

Prémios:

1ª Classificadas - Trofeu + 200 euros - "As Compinches"
2ª Classificadas - Trofeu + 100 euros - "Charango"
2ª Classificadas - Trofeu - "A Ring Team Team"

Na Assembleia de Mulheres do Condado queremos agradecer à organizaçom do campeonato a vissibilidade que está a dar a umha realidade ocultada por esta sociedade, que as mulheres também jogamos futebol, que as mulheres tambem temos direito a eleger os desportos que queremos realizar, sem que o patriarcado nos marque quais som, ou quais nom, "femininos".