quinta-feira, 25 de novembro de 2010

25 de Novembro: Dia contra o terrorismo machista

Desde há várias décadas o feminismo galego emprega também o 25 de Novembro, “Día contra o terrorismo machista como umha data de luita e reinvindicaçom ,na que visibilizar a nosso trabalho continuo contra um sistema que ,em cumplicidade com governos e igreja católica , perpetuam a opressom, exploraçom e dominaçom das mulheres.


Todos os dias centos de mulheres na Galiza sôfremos diversas formas de violência machista, tanto a maos de nosso par como de vizinhos , familiares ou chefes. Junto a esta realidade, nom devemos esquecer a violência própria do actual modelo económico que nos utiliza como objectos de praçer e consumo.


Som já quatro as mulheres galegas assassinadas este ano polo terrorismo machista, E.D.A., Monserrat Labrada, Maria Rosa de la Hoz e Isabel Solha que já nom estám connosco porque fôrom mortas polo terrorismo patriarcal.


Estamos já fartas de que as soluçons tenham que ser: telefone de ajuda à mulher, laços lilás nas solapas de políticos ou apelos a denunciar perante a polícia, denuncias que na sua maioria ficam coleccionadas nas gavetas da mesma Guardia Civil que trafica com mulheres.


Neste 25 de Novembro de 2010 voltamos a reclamar, como em anos anteriores, as medidas urgentes de:


-Fazer públicas as denúncias de todos os maos tratos, sem termos que esperar que sejamos assassinadas para sair na TV e nos jornais.

-Cumprir de maneira estrita a aplicaçom das leis que regulam o tratamento nom sexista das mulheres nos meios de comunicaçom.

-Incrementar as casas de acolhida unifamiliares fronte ao modelo macro-residencial atual.

-Ampriar e melhorar os serviços jurídicos e de assessoramento gratuítos formados por mulheres.

-Implementar novas ferramentas pedagógicas para um ensino co-educativo.


Desde a AMC continuamos coa nossa reinvindicaçom e defessa da autoorganizaçom feminista, como única saída em esta nossa luita contra do atual sistema patriarcal, que persegue e pretende a nossa submissom inferiorizandonos, insultandonos, violandonos, até nos matar.



CONTRA O TERRORISMO MACHISTA,

AUTOORGANIZAÇOM FEMINISTA!!


Condado, 25 de Novembro de 2010