quarta-feira, 1 de junho de 2011

VIII Certame Literário Feminista do Condado

Mais um ano saímos a rua com o Certame literário, nesta ocasiom atinge a sua oitava ediçom. Publicamos a seguir as bases, nom sem antes animar-vos a todas a participar.

Bases:

1- A temática será livre sempre que esteja relacionada directa ou indirectamente com a situaçom de opressom, dominaçom e exploraçom que padecem as mulheres no actual sistema patriarcal.

2- Poderám participar todas as mulheres que o desejarem sem limites de idade.

3- Os trabalhos serám apresentados exclusivamente em língua galega.

4- Os trabalhos devem ser inéditos.

5- O certame está aberto a qualquer género literário (romance, poesia, teatro, ensaio).

6- Os trabalhos de romance, teatro e ensaio devem ter umha extensom mínima de 20.000 caracteres. Respeito à poesia devem ter um mínimo de seis poemas.

7- O júri é constituído por três mulheres representativas da comarca.

8- O prémio estará dotado com 300 euros, podendo o júri declará-lo deserto ou dividir a quantidade citada em accesits na sua totalidade ou em parte.

9- O prazo de apresentaçom de trabalhos finaliza sexta feira dia 30 de Setembro de 2011.

10- Os trabalhos serám apresentados por triplicado num envelope em que se fará constar na parte exterior o título e um pseudónimo da autora e, em envelope diferente, identificado com o título do trabalho e o seu pseudónimo, serám entregues os dados pessoais da autora: nome e apelidos, Bilhete de Identidade (BI), endereço, telefone de contacto.
Os envelopes serám enviados por correio certificado a Rua Ciclista Emilio Rodrigues nº 6 2ºC. C.P. 36.860 de Ponte Areias, a nome de Ilduara Medranho-AMC .

11- O trabalho ou trabalhos premiados ficarám em propriedade da Assembleia de Mulheres do Condado. Embora a autora ou autoras manterám os seus direitos sobre segundas ou posteriores ediçons de ser publicado o trabalho premiado.

12- Os trabalhos nom premiados ficarám a disposiçom das autoras durante um prazo de dous meses umha vez atribuído o prémio. Após finalizar este período de tempo, serám destruídos.

13- A interpretaçom das presentes bases som atribuiçom do júri.

14- A decisom do júri é inapelável.

15- A participaçom no prémio supóm a aceitaçom das suas bases