Terrorismo machista assassina jovem em Noia
A primeira mulher assassinada polo terrorismo machista na Galiza é Glória Garcia Martins. Com tam só 19 anos foi morta em Noia polo seu ex-companheiro sexta-feira 13 de maio.
Como pode ser que estes factos tenham lugar entre a juventude? A resposta da-nos a razom às mulheres que levamos anos desmascarando a farsa das instituiçons que nos tentam convencer que a violência contra as mulheres está quase superada, e que os assassinos estám doentes, som alcólicos etc.
Neste caso evidencia-se que nom há avanços na educaçom da juventude, que os homens seguem acreditando na propriedade das mulheres. Glória tinha-se separado de Miguel Ervelha Vilarinho, e iso costou-lhe muito caro.
Há que seguir na luita, fica muito caminho por percorrer, as mulheres temos que auto-organizar-nos para acabar de umha vez por todas com as humillhaçons, vejaçons e assassinatos que o machismo produz.
Para a AMC fam-se necesárias mais que nunca as seguintes medidas:
-Cursos de autodefesa para as mulheres, especialmente para as adolescentes.
-Cumprimento de maneira estrita a aplicaçom das leis que regulam o tratamento nom sexista das mulheres nos meios de comunicaçom.
-Implementaçom de novas ferramentas pedagógicas para um ensino co-educativo.
Condado 16 de maio de 2011